לדלג לתוכן
תפריט ראשי
תפריט ראשי
העברה לסרגל הצד
הסתרה
ניווט
עמוד ראשי
ברוכים הבאים
אולם דיונים
שינויים אחרונים
ערך אקראי
דיווח על טעות
עזרה
צור קשר/תרומה
פורטלים
נשיאי חב"ד
ימי חב"ד
גאולה ומשיח
תורת החסידות
תורת הנגלה
ניגוני חב"ד
ספרות חב"ד
בית רבי
אישי חב"ד
הפצת המעיינות
קישורים
חב"ד אינפו
ארכיון גאולה ומשיח
חב"דפדיה
חיפוש
חיפוש
מראה
יצירת חשבון
כניסה לחשבון
כלים אישיים
יצירת חשבון
כניסה לחשבון
דפים לעורכים שלא נכנסו לחשבון
מידע נוסף
תרומות
שיחה
עריכת הדף "
חב"דפדיה:פארבריינגען
"
דף מיזם
שיחה
עברית
קריאה
עריכת קוד מקור
גרסאות קודמות
כלים
כלים
העברה לסרגל הצד
הסתרה
פעולות
קריאה
עריכת קוד מקור
גרסאות קודמות
כללי
דפים המקושרים לכאן
שינויים בדפים המקושרים
דפים מיוחדים
מידע על הדף
מראה
העברה לסרגל הצד
הסתרה
גרסה מ־13:05, 17 ביוני 2010 מאת
חסיד
(
שיחה
|
תרומות
)
(
←
הגיגים לפרשיות השבוע (חסיד)
)
(
הבדל
)
→ הגרסה הקודמת
|
הגרסה האחרונה
(
הבדל
) |
הגרסה הבאה ←
(
הבדל
)
אזהרה: אתם עורכים גרסה ישנה של דף זה. אם תשמרו את העריכה, כל השינויים שנעשו מאז גרסה זו יאבדו.
עריכת הגרסה החדשה ביותר
חזרה להיסטוריית הגרסאות
אזהרה:
אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם
תיכנסו לחשבון
או
תיצרו חשבון
, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.
בדיקת אנטי־ספאם.
אין
למלא שדה זה!
{{אידישעפדיה}} ===משתתפים קבועים=== *'''[[משתמש:חסיד|חסיד]] - יוזם '''(כ"א תמוז תשס"ח 10:25)''' - בכל בקשה ניתן לפנות [[שיחת משתמש:חסיד|אלי]]. *[[משתמש:חיים נהר|חיים נהר]] - בעיקר קריאה ועזרה טכנית *[[משתמש:שלום|שלום]] - מתועד... [[קטגוריה:מיזמי חב"דפדיה|*]] {{ארכיון|מספר ארכיון=[[חב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען/ארכיון 1|תמוז תשס"ח - סיוון ה'פרצת]] }} <!-- נא לא למחוק שורה זו ולא למחוק את השורות שמעליה - בבקשה כיתבו בתחתית העמוד. --> __TOC__ == רעיון == לכל אחד מאיתנו יוצא ב"ה, לפתוח בכל שבוע לפחות שיחה אחת של הרבי על פרשת הרבי. כמעט בכל שיחה כזו ניתן למצוא מבט של הרבי על נושא בפרשת השבוע. לדוגמא השבוע הרבי לוקח את קרח ומסביר בדיוק איך האותיות ק ר ח מסמלות את השאלות והטענות של קורח, מה הייתה בדיוק הבעיה שלו ומה ההוראה בעבודת ה' שניתן ללמוד מקורח. (לקו"ש ח"ח שיחה ראשונה לפרשת קרח). אולי כדאי בכל שבוע להעלות ערך שיכלול מבט חסידי על עניין בפרשת השבוע מתוך ביאורי תורת החסידות, הרבי וביאורי חסידים (בחסידשע פארבריינען...). --[[משתמש:ll|לל]] ([[שיחת משתמש:Ll|מדברים]]) 06:27, 8 ביוני 2010 (UTC) :מצטרף. מעניין לראות את ה[[שיחה]] המדוברת. אבל לענ"ד יש קודם כל להתמקד בחלקים א'-ד' מ[[לקוטי שיחות]], שהם היסוד והעיקר לכל תורתו של משיח. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' ::למה ומנין שהם היסוד? --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ו בסיוון ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 07:40, 8 ביוני 2010 (UTC) :::בפי [[חסיד]]ים מקובל, וי"א שמ[[הרבי]] עצמו היו התייחסויות לכך, שבארבעת החלקים הראשוים של לקו"ש נמצאים יסודות תורותו של [[משיח]]; יסודות השקפה [[יהודי]]ת; יסודות ההשקפה ה[[חסיד]]ית; ויסודות המופיע בלקו"ש כולו. ר' [[יואל כהן]] שי' קורא לחלקים אלו 'שולחן ערוך של הרבי'; היו וישנם [[חסיד]]ים שלא היו מתחילים ל[[תפילה|התפלל]] [[קבלת שבת]] עד שלא סיימו את כל השיחות לאותה [[פרשת שבוע]] מהחלקים הנ"ל, וכן נוהגים עד היום ריבוי גדול מ[[חסידי]] [[חב"ד]], וכותב השורות בתוכם. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' ::::להקדים לדברי חסיד, שעצם זה שהם הכרכים הראשונים, הרי"ז כיון שהם יסודיים, שקודם מניחים היסודות ואח"כ הבניין, כידוע בכל עניין (ועיין לקו"ש ח"ה שיחה א' לפרשת בראשית על הרש"י הראשון). --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 16:20, 8 ביוני 2010 (UTC) ==אברהם פריז== מי שמעריך את ר' אברהם פריז יהנה מהסיפור: באחת הסעודות ב"בית-יוסף" בקומה השניה של [[770]], הרבי כידוע ישב משמאל לכסאו של כ"ק מוהריי"ץ, בצידו המערבי של חדר האוכל, אנ"ש המסובים ישבו לאורך השולחן, ור"א פאריז ע"ה ישב - כהרגלו - מצטנף בקצה, למרגלות השולחן. בקצהו המזרחי של השולחן, בסמוך למטבח שם. הקהל ישב, הרבי יושב על מקומו, והנה יצאה גב' מ. (רעייתו של "הנכד") מן המטבח וראתה את ר"א. בהכירה את ר"א מהשנים הארוכות שהוא שהה בבית רבי - קראה לעברו "או ר' אברהם, הגעת? ברוך הבא" (או נוסח דומה), ואחר המשיכה ואמרה - "אמאל האסטו געזאגט, אז דער איז משיח - בהצביעה על מקום מושבו של כ"ק מוהריי"ץ, "היינט - זאגסטו אז דער איז משיח - בהצביעה לעבר הרבי, "וואס ווסעטו זאגן שפעטער?..." כזכור - החדר מלא בחסידים, והרבי יושב על מקומו... הקהל כבש פניו בתוך הצלחות, היה רגע מתוח מאוד - ואז בהרף עין, קם לעברה ר' אברהם בעוז וצעק למולה - תוך שהוא מניף בידו "שיקצע - ארויס"!!! נראה לי כי סיפור כזה יכולים לספר אך ורק אל ר' אברהם... --[[משתמש:Shmuel Munkes|שמואל מונקס]] 16:39, 8 ביוני 2010 (UTC) :סיפור איום. מה מקורו? --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 17:08, 8 ביוני 2010 (UTC) ::הגיע לידי דו-שיח מ'אנשי שעדרין' --[[משתמש:Shmuel Munkes|שמואל מונקס]] 17:50, 8 ביוני 2010 (UTC) :::מתאים לאופיו של ר' אברהם, ולאופי' של מינא גורארי'. :::אגב, ר' [[מרדכי מנטליק]] לא הי' עולה לסעודות שם, כי לא רצה להגיע למקום בו [[הרבי]] לא יושב ברא שהשולחן. :::[[בן ציון שם טוב|בענצ'ע שמטוב]] - עוד מעט יארצייט - אף הוא לא הי' עולה, כי לא רצה לראות את הרבי ב[[גלות]]. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' == הגיגים לפרשיות השבוע (חסיד) == בבואינו מ[[פרשת שלח]], ואנו נמצאים ב[[פרשת קרח]], הנני מעלה כמה מהגיגי בלי אחריות כלל וכלל! ;שלב א' - המרגלים המרגלים, נשיאי העדה, ראשי בני ישראל המה{{הערת שוליים|ישנה שמועה שם [[אדמו"ר הצמח צדק]] ש[[נחשון בן עמינדב]] הי' מהם, והי' בזה דיון ואכ"מ (ראה במוסף 'העבודה היחידה' ל[[שבועון בית משיח]], [[תשס"ב]] (כמדומני) ועוד. פעם שמעתי משהו מהררי"י ווילשאנסקי שי', ואיני זוכר בברור.).}}, ובכ"ז נפלו בטעות כה חמורה, עיכבו אותנו ב[[מדבר]] ארבעים שנה, והקב"ה קט בנו במאד. כך של[[ארץ הקודש]] הגיעו רק ב' או ד' איש{{הערת שוליים|ממש 'ראש חתול'! איני זוכר דבר הכי פשוט!...}} שראו את גילוי [[הקדוש ברוך הוא]] בזה העולם! וכ"ז בגלל עשרה{{הערת שוליים|עדה מישראל! ו[[אדמו"ר הזקן]] מבאר ב[[תניא]] שעל קבוצה כזו - אפי' אם אינם עוסקים ב[[תורה]] - "'''אכל''' בי [[עשרה]] שכינתא שריא", ועאכו"כ נשיאי ישראל.}} מראשי בני ישראל! ומדוע זה - מפרש [[הרבי]]{{הערת שוליים|[[לקו"ש]].}}, שהי' זה כיוון שהם היו "עצה", "'''עצת''' המרגלים". אם הם דוחפים השקפות אישיות שלהם ומפרשים בזה את דברי ה[[נשיא]] - [[משה רבינו]] {{הערת שוליים|שבדור..}} ע"פ הבנתם, עם פשעטלא'ך וכו', ויש להם יסודות איתנים{{הערת שוליים|ראה ב[[שליט"א]] מאת הרב [[שניאור זלמן הרצל]] פרק 'שיטת הדיוק'.}}, וזו ה'נקודה'{{הערת שוליים|חב"דית.}} לעשירות-דעתם-הרחבה - אם הם מכניסים את דעצתם הרחבה הנ"ל לדברי הנשיא - הם חוטאים, מוציאים דיבת ה[[ארץ]] רעה, וגורמים לכזה דבר... ;שלב ב' - קרח קרח! מיוחס! עשיר! ת"ח!{{הערת שוליים|ראה [[שיחה|שיחת]] [[הרבי]] ב[[י"א ניסן]] [[תשל"ו]] (כמדומני), ואכ"מ.}}, ש[[רש"י|רבן של ישראל]] מעיד עליו ש"פיקח הווה" - חולק על [[משה רבינו]] בצורה כה גסה! האיך? בגלל 'משרה'? הייתכן לומר ש[[אדם]] כזה נעלה, שזכה ש[[פרשה]] בתורה נקראת על-שמו{{הערת שוליים|ראה גם ההו"א שלי ב[[שיחה:שי"ת]].}}, מ[[דור דעה]], ראה עין בעין את הבורא ית' שמו - יחלוק על בן-דודו ו[[נשיא הדור]]? וחשבתי בזה, שזהו שלב ב' של המרגלים{{הערת שוליים|עוד על הקשר בין [[קרח]] להמרגלים ראה גם לקו"ש ח"ד לפ' קרח, ועוד.}} - אם מתחילים לערב דעות אישיות ופשעטלא'ך מבית היוצר '''שלך''' - עלולים להגיע רח"ל לשאול תחתית - לחלוק בגלוי על משה, ועד ל- מתחת לאדמה... ויש עוד להרחיב בזה, ו[[יסוד העפר]] בצירוף לשעה מכבידים עלי כרגע. [כל הדברים נכתבו על-דעת הכותב בלבד ללא כל כוונה של היפך [[אהבת ישראל]] ח"ו{{הערת שוליים|ואיני [[גנב]] ואין לי כרגע [[כובע]]...וד"ל.}}. [[לחיים]] [[חסיד]]ים! ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' ::המוסר השכל שמבואר בזה כשמערבים אפי' מעט נגיעות אישיות, מזעזע, ואין צריך להוסיף מילה! --מחכים ל'''ביאת משיח, היום כ"ח בסיוון ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 23:26, 10 ביוני 2010 (UTC) :::יפה העניין העולה מדבריך, שכשמכניסים דעות במשה רבינו, תחילה זה בקדושה, אח"כ מוצאים את עצמם "מתחת האדמה" לחפש איך לחלוק עליו.. ייש"כ. -[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 09:59, 11 ביוני 2010 (UTC) ;שלב ג' -חוקת [[קובץ:לא ללמוד פשטלאך.jpg|שמאל|ממוזער|250px|כתי"ק]] אנו נמצאים כעת ב[[פרשת חוקת]], ואולי יש לקשר את הפרשה עם הנושא. אוקיי, הבנו שאין להכניס פשעטלא'ך שלנו לתוך דבריו של [[משה רבינו]]. אבל מה נעשה אם פתאום מגיע משה, [[הרבי]] האהוב שלנו, ופתאום זורק 'בומבה' לאויר - [[פרה אדומה]]. זה, עפעס, נראה קצת לא מובן. מה הטעם? ועונה משה: '[[חוק]]'! בלי טעם!{{הערת שוליים|ראה בארוכה בקונטרס [[גדרן של מצוות]] של [[הרבי]], וש"נ.}}. בלי סיבה! הזהו משה? הלא אתה לימדתנו שה'ונפלנו' שלנו, שאנו שואלים, מתבוננים, לא סומכים על ה[[צדיק]] לבדו. הלא אתה זה שדאגת להטעמינו בים תורתך: "וביאור העניין". אתה הסברתנו - על ידי [[משפיע]]ינו-שלוחיך - שם נסתפק ב[[אמונה]] פשוטה נוכל לסגור את ה[[גמרא|גמרות]]. לשם מה לשאול "מנא הני מילי?", נענה "כך מקובלנו מפי [[חז"ל]] שקיבלו מפי [[משה רבינו]] שקיבל מפי [[הקדוש ברוך הוא|הגבורה]]", ושלום על ישראל{{הערת שוליים|ראה בארוכה בס' [[נשמה עם עצמה]] לר' [[מנחם מענדל ברוד]].}}!. עלינו להבין, להשכיל, להתבונן. ומי אם לא [[הרבי שליט"א|אתה]] חזרת אינספור פעמים על דברי [[אדמו"ר הזקן]] ב[[שולחן ערוך הרב|שולחנו]] כי צריך ללמוד "הלכות '''בטעמיהם'''" דווקא{{הערת שוליים|[[הלכות תלמוד תורה]].}}, ודאגת 'להתאים' את [[הרמב"ם]] ז"ל לזה{{הערת שוליים|ראה ב[[רמב"ם חזק]] בהקדמה.}} - אז ריבונו של עולם, מה נשתנה?! ועוד, דהרי [[פרה אדומה]] (צהובה?...) הזו, סותרת במפורש לדברים אחרים שאמרת{{הערת שוליים|[ל[[אברהם פריז]] ב[[תשכ"ה]], ל[[שלום דובער וולפא]] ב[[תשמ"ה]], לכלל הציבור ב[[תשנ"ב]], ועוד (:].}} - סיפרת לנו על ה[[קרבן|קרבנות]], קירוב החושים להשי"ת{{הערת שוליים|ראה בכל [[ספר המאמרים באתי לגני]], ובמיוחד ב[[ד"ה]] זה [[השי"ת]] ו[[תש"ל]].}}, הגיוני, מובן. ופתאום הפרה הזו, אינה קרבן{{הערת שוליים|ראה פרשתינו י"ט ה'.}}, עשייתה בכל פרטי'צריכה להיות דווקא בחוץ{{הערת שוליים|ראה ס' החינוך על מצווה זו}}, מצוותה בסגן{{הערת שוליים|[[רש"י]] פרשתינו י"ט ה'.}}(כן! לא ברשכבה"גים הגדולים, ה[[צדיק]]ים והחשובים, דווקא בסגנים הפיצקלא'ך{{הערת שוליים|1=[http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=40479 5 ראה (גם) פה].}} האלו...{{הערת שוליים|(נדמה לי שיש ל)עיין ב[[ביאורים לפרקי אבות]] על משנת [[רבי חנינא סגן הכהנים]].}}, מזים אותה אל פתח [[אוהל מועד]], ובכלל - '''היא כקדשים'''{{הערת שוליים|[[רש"י]] י"ט, ט'}}. (ולכן היא נחשבת ב[[יהדות]] כחוק הכי גדול שיש{{הערת שוליים|לכל הנושא הזה ראה ב[[לקוטי שיחות]] ח"ח שיחה א' לפ' חוקת.}}.) בקיצור - כלום פה לא מובן. ופה מלמדת אותנו [[תורת חיים]], שם נקרא אותה למפרע - לא נצא: "אל תהיו כמרגלים"! אל תתחילו עם פרשנויות, דקדוקים ודיוקים! משה אמר להאמין - האמינו! משה אמר לפרסם - פרשמו. משה אמר "לחיות את זה" - תחיו! - אז מה אם הוא אמר פעם להיפך...{{הערת שוליים|על אלו אמרו שכשיבוא [[משיח]], הם יעמדו במרכז ה[[עזרה]] ויזעקו "עד מתי?!", וכאשר יבוא אליהם [[מלך המשיח]] בכבודו ובעצמו, הם יגידו לו: הלא אתה דיברת וזעקת על חשיבות ההכרזה הזו...}}., '''עכשיו''' הוא אומר ככה - קיימו בלי פשעטלאך! [כל הערות הסיום - הן בעניין ההמשך וה בעניין ה[[אהבת ישראל]] וכו' - רלוונטיות גם לפה]. ג' [[תמוז]] שמח! ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' :חזק ביותר!! המשך להביא כאן את הגיגיך הנפלאים. --מחכים ל'''ביאת משיח, היום ב' בתמוז ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 14:47, 14 ביוני 2010 (UTC) ::ממש מרתק )-: [[משתמש:nbjo ngbsk ahjhw|מענדל'ה, 444]] - [[שיחת משתמש:nbjo ngbsk ahjhw|תא דואר]] 10:35, 17 ביוני 2010 (UTC) :::מענדל'ה, נפגעת? אל תתדאג, לא התכוונתי אליך...---בואו לעזרת ולהרחבת ה[[משיח]]! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' == התוועדות כ"ח סיון == חובה לקיים התוועדות לרגל התחלת יובל השבעים להצלת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, איש וביתו ב[[כ"ח סיון תש"א]]. התוועדות גדולה התקיימה ב-770. לא כ"כ הבנתי את הנאומים שהושמעו מזקני החסידים שזוכרים את התקופה ההיא (אתם בטח מבינים בני כמה הם היום וכמה הם זוכרים... את רוב הנאום השלימו הנוכחים בהתוועדות ששמעו את הסיפורים לפני 20 שנה..). המנחה [[שניאור זלמן הרצל]] אמר בין השאר שיום זה הוא י"ט כסלו של דורנו. כשם שאז היה א. הצלה של הרבי. ב. מתן תורה של תורת החסידות, כך אצלנו גם הרבי ניצל וגם התחילה תנופה חדשה בהפצת המעיינות בחצי כדור התחתון. ב-770 נשאר המון סעלצער (מי סודה), קרקרים והערינג מההתוועדות. סחבתי קצת לפה בשביל כולנו. אז לחיים לחיים ולברכה! --[[משתמש:ll|לל]] ([[שיחת משתמש:Ll|מדברים]]) 07:40, 11 ביוני 2010 (UTC) :לחיים לחיים! בעבר שמעתי מר' [[מרדכי דוב אלטיין]], שר' [[דוד שיפרין]] - חסיד [[אדמו"ר המהר"ש]], מייסד [[חסידות חב"ד]] ב[[ארה"ב]] ואיש מאד ביקורתי, ראה את [[הרבי מלך המשיח]] מ[[תפילה|תפלל]] בר"ח [[תמוז]] [[תש"א]]. כששאלו אותו "מה אתה אומר על האיידים שהגיע", אמר: "זה נראה טוב" (או משהו דומה). זה הי' מחמאה אדירה..---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' == ג' תמוז ה'פרצת == איי רבי! ראטוועט! די ל[[מחלוקת]]! כעת עלינו לצאת בקיראה לכלל [[אנ"ש]] יחיו - רק לא טו"ב! רק שלא נגיע לג' תמוז הטו"ב, והמצב ישאר כמות שהוא(כמו ש[[הרבי]] מבאר, הרי שבפנימיותו בוודאי הוא [[טוב]], אך למרות הביאור, בכ"ז..)!!. [[ניגון שאמיל|ניגון - כמובן - שאמיל]]. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]''' '''סערת האמונה בבית חיינו''' התוועדות מיוחדת במינה התקיימה ב-770. זו ההתוועדות הראשונה בקריירה הנוכחית של הגבאים, יש לציין שהם מפתיעים לטובה. שמחה גדולה יחד עם דרישה אחת ויחידה - רצוננו לראות את מלכנו!!!. כפי המסורת, פורצת בשעת חצות קבוצה גדולה של מקורבים מברזיל ומתחילים ריקודי 'יחי' סוערים במשך שעות(!) ארוכות.--[[משתמש:ll|לל]] ([[שיחת משתמש:Ll|מדברים]]) 05:56, 16 ביוני 2010 (UTC) :ייש"כ על הדיווח הקצר ולעניין. נשמח שעדכן מידי פעם הקורות את בית רבינו שליט"א. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 07:56, 16 ביוני 2010 (UTC) {{הערות שוליים}}
תקציר:
לתשומת ליבך: תרומתך לאתר חב"דפדיה תפורסם לפי תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף
חב"דפדיה:זכויות יוצרים
לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך או העתקת אותו ממקור בנחלת הכלל (שאינו מוגבל בזכויות יוצרים) או מקור חופשי דומה.
אין לשלוח חומר מוגבל בזכויות יוצרים ללא רשות!
ביטול
עזרה בעריכה
(נפתח בחלון חדש)
תבניות המופיעות בדף זה:
משתמש:חב"דפדי פעיל/חתימה
(
עריכה
)
תבנית:*
(
עריכה
)
תבנית:Str find
(
עריכה
)
תבנית:א
(
עריכה
)
תבנית:אינפו
(
עריכה
)
תבנית:אלמ
(
עריכה
)
תבנית:אנונימי
(
עריכה
)
תבנית:ארכיון
(
עריכה
)
תבנית:גופן
(
עריכה
)
תבנית:זמןמ
(
עריכה
)
תבנית:חב"דפדים פעילים
(
עריכה
)
תבנית:חיוך
(
עריכה
)
תבנית:חיוך רחב
(
עריכה
)
תבנית:יחי
(
עריכה
)
תבנית:כ
(
עריכה
)
תבנית:כתב גדול
(
עריכה
)
תבנית:לא חתם
(
עריכה
)
תבנית:לא חתם/חותם
(
עריכה
)
תבנית:לחיים
(
עריכה
)
תבנית:מעבר לתחתית הדף
(
עריכה
)
תבנית:מפעילי מערכת
(
עריכה
)
תבנית:סימן קריאה
(
עריכה
)
תבנית:עיצוב גופן
(
עריכה
)
תבנית:פארבריינגען
(
עריכה
)
תבנית:צבע גופן
(
עריכה
)
תבנית:צחוק
(
עריכה
)
תבנית:ציטוט
(
עריכה
)
תבנית:ציטוטון
(
עריכה
)
תבנית:קו תחתון
(
עריכה
)
תבנית:קיצור דרך
(
עריכה
)
תבנית:קריצה
(
עריכה
)
תבנית:רווח קל
(
עריכה
)
תבנית:ש
(
עריכה
)
תבנית:שקיעה
(
עריכה
)
תבנית:שקיעה/35
(
עריכה
)
תבנית:תאריך עברי נוכחי
(
עריכה
)
יחידה:PV-options
(
עריכה
)
יחידה:ParamValidator
(
עריכה
)
יחידה:String
(
עריכה
)
יחידה:פרמטרים
(
הצגת מקור
) (מוגנת חלקית)
יחידה:תאריך
(
עריכה
)