לדלג לתוכן

פורטל:ניגוני חב"ד/מעלת הנגינה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
א.י.ל. (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
תגית: עריכת קוד מקור 2017
ספרא רבא (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
מקובל מרבותינו נשיאינו בשם [[אדמו"ר הצמח צדק]] ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו.
מקובל מרבותינו נשיאינו בשם [[אדמו"ר הצמח צדק]] ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "'''כאילו''' בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו.


ב[[אגרות קודש (אדמו"ר הריי"צ)|אגרות קודש של אדמו"ר הריי"צ]] נכתב ש"[[ניגון חסידי]] ו[[התוועדות חסידית]] - [[מלח]] ופלפל הם ל[[עבודת ה'|עבודת]] ה[[חסיד]]"
ב[[אגרות קודש (אדמו"ר הריי"צ)|אגרות קודש אדמו"ר הריי"צ]] נכתב ש"[[ניגון חסידי]] ו[[התוועדות חסידית]] - [[מלח]] ופלפל הם ל[[עבודת ה'|עבודת]] ה[[חסיד]]"


וב[[תבנית:היום יום/כ"ב תמוז|היום יום כ"ב תמוז]]:
וב[[תבנית:היום יום/כ"ב תמוז|היום יום כ"ב תמוז]]:

גרסה אחרונה מ־12:18, 31 באוקטובר 2025

מקובל מרבותינו נשיאינו בשם אדמו"ר הצמח צדק ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו.

באגרות קודש אדמו"ר הריי"צ נכתב ש"ניגון חסידי והתוועדות חסידית - מלח ופלפל הם לעבודת החסיד"

ובהיום יום כ"ב תמוז: "ניגון חסידי מחזק את התקוה והבטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה".

מקובל מרבותינו נשיאינו בשם אדמו"ר הצמח צדק ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו[1].

  1. 'לשמע אוזן' מדור אדמו"ר הריי"צ אות כו.