לדלג לתוכן

פורטל:ניגוני חב"ד/מעלת הנגינה – הבדלי גרסאות

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
מ. רובין (שיחה | תרומות)
יצירת דף עם התוכן "מקובל מרבותינו נשיאינו בשם אדמו"ר הצמח צדק ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו. ובהיום יום כ"ב תמוז: "ניגון חסידי מחזק את התקוה והבטחון, מביא שמחה ומעמי..."
 
א.י.ל. (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
תגית: עריכת קוד מקור 2017
שורה 1: שורה 1:
מקובל מרבותינו נשיאינו בשם [[אדמו"ר הצמח צדק]] ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו.
מקובל מרבותינו נשיאינו בשם [[אדמו"ר הצמח צדק]] ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו.
ב[[אגרות קודש (אדמו"ר הריי"צ)|אגרות קודש של אדמו"ר הריי"צ]] נכתב ש"[[ניגון חסידי]] ו[[התוועדות חסידית]] - [[מלח]] ופלפל הם ל[[עבודת ה'|עבודת]] ה[[חסיד]]"


וב[[תבנית:היום יום/כ"ב תמוז|היום יום כ"ב תמוז]]:
וב[[תבנית:היום יום/כ"ב תמוז|היום יום כ"ב תמוז]]:
"ניגון חסידי מחזק את התקוה והבטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה".
"ניגון חסידי מחזק את התקוה והבטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה".
מקובל מרבותינו נשיאינו בשם [[אדמו"ר הצמח צדק]] ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו{{הערה|'לשמע אוזן' מדור אדמו"ר הריי"צ אות כו.}}.

גרסה מ־12:07, 31 באוקטובר 2025

מקובל מרבותינו נשיאינו בשם אדמו"ר הצמח צדק ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו.

באגרות קודש של אדמו"ר הריי"צ נכתב ש"ניגון חסידי והתוועדות חסידית - מלח ופלפל הם לעבודת החסיד"

ובהיום יום כ"ב תמוז: "ניגון חסידי מחזק את התקוה והבטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה".

מקובל מרבותינו נשיאינו בשם אדמו"ר הצמח צדק ש"כל האומר שמועה" הרי זה רק "כאילו בעל השמועה עומד כנגדו", אך כאשר מנגנים ניגון, הרי זה בעל השמועה עצמו עומד כנגדו[1].

  1. 'לשמע אוזן' מדור אדמו"ר הריי"צ אות כו.