לדלג לתוכן

שיחת משתמש:ספרא רבא

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית

תגובה אחרונה: 12 יוני מאת מוישי כהן בנושא מלחמת עריכה
ההודעה האחרונה בדף השיחה של ספרא רבא התקבלה מאת מוישי כהן בתאריך 12/6/2025 בשעה 22:00:02.
תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

ספר מלחמות ה'



עזרה באתר

אפשר עזרה באתר? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:32, י' בניסן, ה'תשפ"ה 00:32, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בשמחה. באופן כללי תוכל להיעזר בדפי העזרה, לעניין ספציפי אשמח לעזור. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 00:36, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אשמח שתגיד לי כיצד מעלים תמונות. אגב מה אני אמור לכתוב בדף המשתמש? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:42, י' בניסן, ה'תשפ"ה 00:42, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אפשר להעלות תמונות רק לאחר 50 עריכות בחב"דפדיה. בנוגע לדף המשתמש ראה חב"דפדיה:דף משתמש. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 13:23, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
למיטב ידיעתי מעריכה בויקיפדיה, אסור לכתוב תארי ע"ה באתרים אנציקלופדיים. אז מדוע ביטלת את עריכתי? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 15:45, י' בניסן, ה'תשפ"ה 15:45, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא ביטלתי את עריכתך. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 15:46, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אה סליחה. טעות שלי. אתה כתבת לי תודה ובטעות חשבתי שזה ביטול אגב מה דעתך על חי וקיים משיח וכו? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 15:52, י' בניסן, ה'תשפ"ה 15:52, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
למה כוונתך? בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:16, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
כוונתי היא: אתה בדעה של האתר שהרבי חי בגשמיות וצריך לפרסם משיח? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 16:19, י' בניסן, ה'תשפ"ה 16:19, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא, לזה כוונתי בדף המשתמש. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:23, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מכבד מאוד את דעתך. תרצה שנתמקד במשהו באתר?? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 16:41, י' בניסן, ה'תשפ"ה 16:41, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה
נצרך מאד ערך על מחיית עמלק וביאורו בחסידות כו' אשמח לעזרתך. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:47, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כתב אשורית

לידיעתך יש לך כתב אשורית בדף משתמש וזה עבירה. יעס תקצין ותדגלן עם דגלים - שיחה, 13:49, י"ג בניסן, ה'תשפ"ה 13:49, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה

מה אתה שח? איפה אשורית? אם התכוונת לקובץ אלף שנים אז א. זהו כתב רש"י... ב. גם אם כן אלו הם דברי תורה ואין בעי'. ג. זו לא "עבירה"... בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 13:50, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אתה לא מסכים עם מדיניות האתר? ככה כתוב בדף המשתמש שלך. חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:18, ט"ז בניסן, ה'תשפ"ה 00:18, 14 באפריל 2025 (IDT)תגובה

תאמין לי מענדל

שאין שום סיכוי שבן אדם שהתחתן בגיל צעיר ונורמלי הוא חתן של אדם שגדול ממנו בעשר שנים --מוישי גורליק - שיחה, 20:25, י"ז בניסן, ה'תשפ"ה 20:25, 15 באפריל 2025 (IDT)תגובה

צודק, מחילה מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 18:00, כ"א בכסלו, ה'תשפ"ו (11 בדצמ' למניינם)

רוצה?

רוצה שאני יצור לך תבנית מותאמת אישית? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 23:14, י"ח בניסן, ה'תשפ"ה 23:14, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה

ישר כח, אבל אין לעשות מהחיצונית עיקר ('המנהל הבא' לא הגזמת?!)... אגב, מדוע אתה לא נותן קרדיט לממ"ר? מענדל סופר (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
מי זה ממ"ר? אתה תרצה שאכין לך? חב"דפדי גאולתי - שיחה, 23:29, י"ח בניסן, ה'תשפ"ה 23:29, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מנחם מענדל רושקניקוב. אני מציע לך לקרוא עוד פעם את תגגובתי הקודמת (שהרי אתה יודע כו') מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 18:00, כ"א בכסלו, ה'תשפ"ו (11 בדצמ' למניינם)
כי מנחם מענדל רושקניקוב לא יצר לי את התבנית. אני יצרתי אותה. אגב למה אתה חותם הרבה מחוץ לחשבון? בברכה, חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:00, י"ט בניסן, ה'תשפ"ה 00:00, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אני לא באמת מחוץ לחשבון, רק שינוי מפני קדושת המועד. מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 18:00, כ"א בכסלו, ה'תשפ"ו (11 בדצמ' למניינם)
בהלכה לא כתוב שאסור לערוך באתר קדוש לצורך הפצת מעיינות ופרסום הרבי כמלך המשיח... חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:05, י"ט בניסן, ה'תשפ"ה 00:05, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה
גם דברי תורה מצה"ד אסור אם אינו דבר האבד, רק שבמחשב אפשר להקל ובצירוף עניין הפצת המעיינות כו', ומיהו שינוי בעינן. מענדל סופר שחותם מחוץ לחשבונו - 18:00, כ"א בכסלו, ה'תשפ"ו (11 בדצמ' למניינם)

שיחת משתמש שניאור ש.

צדיק זה דף שיחה אין בעיה לכתוב לו שם דברים (אא"כ אתה רוצה לחדש לי אחרת- אשמח לשמוע👂)מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:45, כ"א בניסן, ה'תשפ"ה 23:45, 19 באפריל 2025 (IDT)תגובה

אבל אתה לא יכול להניח תבניות בדף השיחה שלו (אני לדוגמא, לא אשים בתחתית דף שיחתו את התבנית המופיעה בתחתית דף המשתמש שלי). א גוטע וואך

אשמח לראות את זה כתוב שאל"כ איך אתה שם את תבנית חממה? בכול מקרה תודה רבה על המידעמנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:52, כ"א בניסן, ה'תשפ"ה 23:52, 19 באפריל 2025 (IDT)תגובה

לא מצאתי מפורש, אבל בפשטות חממה וכו' נכללת בפניית משתמש אחר אל המשתמש המדובר (כמו הודעה רגילה), אבל תבניות בסיסיות המעצבות את הדף ומשקפות את דעת המשתמש וכו' - זה כבר חדירה לרשותו. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 23:57, 19 באפריל 2025 (IDT)תגובה

המשתמש שלך

הייתי מציע לך לשנות שם משתמש.

דבר שני ראה משתמש:צוברענגען משיח לדעתי דבריו שם מזכירים את סגנונך. חב"דפדי גאולתי - שיחה, 00:31, כ"ב בניסן, ה'תשפ"ה 00:31, 20 באפריל 2025 (IDT)תגובה

תודה!

אני רואה שלקחת ברצינות את הערך אלג'ירה תודה רבה! מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:41, כ"ד בניסן, ה'תשפ"ה 23:41, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בשמחה. אשמח שתצפה כעת בערך ותהגיה איזה הגהות וכו', יש"כ מ"מ על העידוד. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 23:49, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

...

כשעניתי לך בהחייל לא ציפיתי לערך על ספר זה... ("אם כבר ערך על אלג'ירי', למה לא ליצור ערך על הספר 'מבררים את אלג'ירי (ע"ע החייל - סיפורו של 'תמים')?)

מ"מ, תמחוק את הערך... משתמש:שפי"ץקייט

הערך לא ימחק עד אשר ימחק ערך החייל, ולמטרה זאת נוצר... לא תיתכן אכיפה בררנית באתרינו הק'

נו שוין . נקודה אחת של אור בכל החושךהזה.

מחאה

האמונה שהרבי שליט"א הוא מלך המשיח היא אור גדול, אורו של מלך המשיח, וממילא יש למחות בדברים שנכתבו כאן.. שנזכה לראות עוד היום בהתגלות מלכותו שליט"א לעין כל. --יחי המלך המשיח! - שיחה, 08:43, ג' באייר, ה'תשפ"ה 08:43, 1 במאי 2025 (IDT)תגובה

מדברי הרב איצ'ה שפרינגר: להגיד "יחי" זה לא קודש - זה 'קודש קודשים', העניין של "יחי" זה קודש קודשים! אם חלילה יש יחידים שיש להם קצת ספיקות וחלישות בזה - שידעו שנכנס אצלם 'קליפת עמלק'... באם יש מישהו כזה, אני חושב שאין, אבל אם יש כאלה שקשה להם להגיד 'יחי' - שידע ש'עמלק' נכנס בתוך ליבו, רחמנא ליצלן... כי 'יחי' זה לא קודש - זה קודש קודשים! צריכים לדעת שעניין של 'יחי' זה עניין של קודש קודשים, וצריכים להגיד זה בחיות ובפנימיות, כדי שנביא את ההתגלות של הרבי. . כאן ב-‏770 אפשר לקבל חיות אפילו מהקירות... ובוודאי מהחיות, מהריקודים, מה'שביל' שמכינים לפני התפילות, המבטא את האמונה שהרבי חי וקיים ונמצא איתנו כאן.. כל דבר ודבר שיש כאן ב-‏770 - זה עניין של התגלות מלך המשיח. --יחי המלך המשיח! - שיחה, 08:43, ג' באייר, ה'תשפ"ה 08:43, 1 במאי 2025 (IDT)תגובה
הרב חיים לוי יצחק גינזבורג: לעודד לחזק ולהגביר את האמונה הטהורה בכל מילה של הרבי ובעובדה שתכף ומיד ממש נראה בהתממשות דבריו הקדושים לעיני כל בשר, לדעת ולהכיר כי הרבי שליט"א חי וקיים גם בגופו הגשמי גם אם לא רואים זאת לעיני בשר, להסביר את המשמעות הצורך וההכרח בכך שהכרזת "יחי אדוננו" תושמע ותכתב בכל מקום ובכל שעה בכל פרסום ומעל כל בימה אפשרית, לשים את הדגש על דברי הרבי ש"העבודה היחידה שנותרה" היא "קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש", ולקרוא לכולנו ולכל העולם כולו לעמוד בנסיון באותם רגעים שנותרו ולבקש ולפעול את שלימות ההתגלות של מלכנו משיחנו שליט"א תיכף ומיד ממש על ידי קבלת מלכותו עלינו באותה קריאה והכרזת הקודש יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! --יחי המלך המשיח! - שיחה, 08:43, ג' באייר, ה'תשפ"ה 08:43, 1 במאי 2025 (IDT)תגובה

הבהרה הדברים שנכתבים בדף השיחה שלי (אף שייתכן שאני מסכים ואליהם לגמרי) הינם על אחריות הכותב בלבד, ואינם באחריותי כלל וכלל. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 09:24, 1 במאי 2025 (IDT)תגובה

הערך בינה ומלכות:

למה צריך שיכתוב בהכול רק בשלוש קטגוריות האחרונות מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 16:27, כ"ה בניסן, ה'תשפ"ה 16:27, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה

לענ"ד גם הפסקה הראשונה דרשה ניסוח, וכה עשיתי. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 16:32, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה

תמונות

מנחם מענדל שלום, וישר כח על תרומותיך לחב"דפדיה. במקרה של העלאת תמונה (כגון זו של ירס), חובה לציין באמצעות לינק את מקורה. נא ונא להקפיד על כך. בהערכה --שיעשיחה ב' באייר ה'תשפ"ה 00:08, 30 באפריל 2025 (IDT)18:57, 29 באפריל 2025 (IDT)תגובה

אור כשדים

להבא, לפני שאתה מזדרז למחוק ולבטל בטענה 'מה הקשר', תנסה לרגע לקרוא את הערך על אור כשדים ואז אולי תבין. להתראות - שיחה, 20:44, ב' באייר, ה'תשפ"ה 20:44, 30 באפריל 2025 (IDT)תגובה

האמת שעברתי על הערך לפני זה. כעת בעיון מעמיק אני אכן רואה שיש חוקרים המזהים את העיר באיזור טורקי'ה היום, גם לא משהו משמעותי בדיוק, אבל אם אתה אומר אז שיהי'. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 22:31, 30 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לכן לא ציינתי את העובדה בגוף הערך, אלא רק הפניתי. להתראות - שיחה, 07:12, ג' באייר, ה'תשפ"ה 07:12, 1 במאי 2025 (IDT)תגובה

מלחמת עריכה

אין להכנס למלחמות עריכה. לא יקרה כלום אם תמתין לסיום דיון בדף שיחה או תפנה לעזרת מפעיל ובינתיים למשך כמה שעות או אפילו שבועות הערך ישאר שלא כפי שאתה חושב שהוא צריך להיות. בפעם הקודמת הבהרתי את הכללים, הפעם נתתי חסימה סמלית ליום. מקווה מאוד שלא תהיה פעם באה. שיעשיחה כ"ה באדר ה'תשפ"ה 16:46, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה

לגבי השחזורים ההדדיים אצל הרב אשכנזי, אמנם לא חסמתי הפעם, אך מועתק בזה מארכיון שיחתך. שיעשיחה ג' באייר ה'תשפ"ה 23:02, 1 במאי 2025 (IDT)תגובה
ייש"כ. אגב מדוע כבודו לא העיר גם למשתמש הב'? בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 07:41, 2 במאי 2025 (IDT)תגובה
ראשית אתה זה שהתחלת במלחמה. מחקת ללא נימוק (אפילו בתקציר העריכה - ובמחיקה משמעותית כזו נדרש היה לנמק ולדון בדף השיחה ולא בתקציר). שנית אתה זה שגם סיים את מלחמת העריכה (כלומר שחזרת ושי לא שב ושחזר). שלישית, רוב הטקסט שמחקת כבר היה בערך תקופה, ולכן שי מלך שחזר בצדק את מחיקתך, לפי ההיגיון הפשוט שבמקרה מחלוקת מותירים 'גרסה יציבה' ודנים על שינויה (אמנם אולי לא ידעת כלל זה ולכן הוספתי כעת את הדף חב"דפדיה:מלחמת עריכה, שמסביר גם את ההיגיון מאחורי הכלל). רביעית והחמור מכל: ראה הציטוט בתחילת הפסקה: כבר הוסבר לך על מלחמות עריכה בעבר. שיעשיחה ו' באייר ה'תשפ"ה 03:30, 4 במאי 2025 (IDT)תגובה

תבניות למחיקה וחשיבות

כאשר אתה שם תבניות למחיקה על ערך נא להשאיר את הטקסט שבערך ולא למחוק אותו. פשוט להחליף את תבנית החשיבות בתבנית מחיקה.

וכשאתה שם תבנית חשיבות יש להוסיף תאריך בפרמטר הראשון. תודה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • ו' באייר ה'תשפ"ה • 00:53, 4 במאי 2025 (IDT)תגובה

אפשר עזרה:

תוכל בבקשה להעלות לאתר את החלק משיחת י"ב תמוז תשד"מ קער א וועלט היינט? תודה רבה!מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:42, י"ז באייר, ה'תשפ"ה 23:42, 15 במאי 2025 (IDT)תגובה

לאיזה צורך? בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 23:43, 15 במאי 2025 (IDT)תגובה
  1. אישי
  2. דף משתמש
  3. להתחזק בעצמי בדבר

מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 23:45, י"ז באייר, ה'תשפ"ה 23:45, 15 במאי 2025 (IDT)תגובה

מנחם מענדל רושקניקוב ראה בדף חב"דפדיה:הערות. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונותהערה כבר כתבת? 12:28, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה

כוונתי היתה לסרטון בברכה: מנחם מענדל רושקניקוב - שיחה, 15:55, י"ח באייר, ה'תשפ"ה 15:55, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה

קישור בחב"דפדיה:ציטוטים מחב"דפדיה‏‏

[1] כדאי להביא קישור לכתבה בה הובאה תמונתו של שם טוב באתר אמס. --ברכת הגאולה שיחה 23:40, כ"ד באייר, ה'תשפ"ה 23:40, 22 במאי 2025 (IDT)תגובה

בוצע, ייש"כ. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 00:03, 23 במאי 2025 (IDT)תגובה

סליחה

השחזור הידני נלחץ לי בטעות.--ברכת הגאולה שיחה 22:56, ד' בסיוון, ה'תשפ"ה 22:56, 31 במאי 2025 (IDT)תגובה

מחקת תרומה מהותית ביותר לערך הרב אשכנזי

שלום וברכה,

ברצוננו להעיר לך על מחיקת פסקה מהותית מערך הרב שניאור אשכנזי, פסקה שתיארה את ראשית שידור שיעוריו בכולל 'משכן מנחם' בשנת תשפ"א.

הפסקה התבססה על עדותו הישירה של יוזם השידורים, הבמאי מיקי בהגן, שהיה נוכח בשיעור הראשון, פנה לרב אשכנזי בהצעה לשידור חי, ושכנע אותו לצאת לדרך. הצטרפותו של שרון גושן מאתר COL להפצת השיעורים הוזכרה גם היא. הרב אשכנזי עצמו אישר את הדברים במספר ראיונות שקיים. המידע שנמחק לא היה פרשני, אלא תיעוד עובדתי של תחילת תופעה ציבורית מוכרת: שיעורים שזוכים כיום לעשרות אלפי צפיות בשבוע. מדובר בתרומה חשובה לערך – ואין כל סיבה להסיר אותה מבלי לנמק. נשמח לדעת מדוע בוצעה המחיקה, על סמך אילו כללים, והאם יש התנגדות עניינית להחזרת התוכן – תוך ניסוח אנציקלופדי, כמתבקש. בברכה, מטעם מיקי בהגן

תסתכל שוב בשינוי שעשית בערך ב'גרסאות קודמות': א. מלבד הוספה זו, פגעת בפתיח הערך (ייתכן שנעשה בטעות). ב. הקטע על השידור החי כתוב בצורה ארוכה ולא אינציקלופדית, אפשר לתמצתו במשפט אחד: "החל מ.. שיעורו של הרב אשכנזי נמסר בשידור חי ע"י.. כו'" ג. לא נהוג בחב"דפדיה להפנות ולקשר ליוטיוב. בברכת חג שמח וקבלת התורה בשמחה ובפנימיות. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 10:56, 1 ביוני 2025 (IDT)תגובה

תשובה

תודה על ההתייחסות.

עם כל הכבוד, מדובר כאן במקרה שאינו פרטי או שולי, אלא בנקודת מפנה מהותית בהפצת שיעוריו של הרב אשכנזי לציבור הרחב, כפי שגם הרב עצמו אישר במספר הזדמנויות.

באשר לכתיבה האנציקלופדית – אנחנו כמובן פתוחים לשכתוב וסגנון, ואף ציינו מפורשות שנשמח להתאים את הפסקה לנוסח אנציקלופדי תקני. אך מחיקה גורפת של כל התוכן מבלי להשאיר אפילו משפט אחד על ראשית השידורים, יוצרת עיוות ממשי ולא ברור של התמונה ההיסטורית.

באשר לקישור ליוטיוב – לא קיים ואין בו צורך. באשר לעריכה בפתיח – אם נפגעה בטעות, נשמח שתשחזר אותה (כפי שציינת בעצמך). המטרה שלנו איננה לקדם אדם פרטי, אלא לשמר את האמת ההיסטורית כפי שהתרחשה: השיעור הראשון של הרב אשכנזי הועבר בפני קהל מצומצם של 20 איש. ומיקי בהגן, מיוזמתו, פנה לרב והציע את רעיון השידור החי – רעיון שהפך למנוע המרכזי בהפצת שיעורי הרב אשכנזי עד היום שכפי שמצוין הפך להיות השיעור המרכזי בעולם היהודי כולו. האם יתכן וללא פניה זו ההסטוריה היתה שונה במעט? לכן אנו מבקשים להחזיר את הפסקה – בניסוח מתומצת, אנציקלופדי ומכובד – במקום למחוק לחלוטין עובדה מתועדת ומתמשכת. נשמח שתציע אתה נוסח של משפט אנציקלופדי שישקף את הדברים — כל עוד הוא מזכיר את היוזמה, את שמות היוזמים, ואת תחילת השידור החי. מאחלים לך ולכל בני ביתך קבלת התורה בשמחה ובפנימיות. תודה מראש, בשם מיקי בהגן

ניסחתי ותימצתתי את הדברים לערך. כעת זה בסדר? אגב, מה הכוונה בזה ש'שרון גושן נרתם לסייע'? באיזו דרך? בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 11:43, 1 ביוני 2025 (IDT)תגובה

תשובה

ראינו את מה ששינית וזה מצוין. קצר ותמציתי. יישר כוח. באשר לרב שרון גושן . באותה תקופה הוא היה העורך הראשי ב COL וכן היה חברה בקהילת ראשל"צ. כשהתחילו השידורים החיים ע"י מיקי בהגן החליט שרון גושן לתת לזה במה באתר COL כולל לינק לשידור החי בזמן השיעור עצמו. וכך החלו הדברים בע"ה לגדול ולצמוח והמעינות פרצו חוצה.

בשמחה. חג שמח וקבלת התורה בשמחה ובפנמיות. בברכה, מענדל סופרתיבת התלונות 12:02, 1 ביוני 2025 (IDT)תגובה


מלחמת עריכה

ההיפך לגמרי.. כת"ר שחזר ללא סיבה גרסה יציבה, ועליו הראי'. בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 22:24, 12 ביוני 2025 (IDT)תגובה

כנראה שלא שמת לב, אבל אני שחזרתי את העריכה של שיע, ולאחר מכן באת וביטלת לי את השחזור --מוישי כהן - שיחה, 22:48, ט"ז בסיוון, ה'תשפ"ה 22:48, 12 ביוני 2025 (IDT)תגובה

אי אפשר למחוק עריכה לגיטימית ללא סיבה. אני בסה"כ תיקנתי את הניסוח. בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 22:50, 12 ביוני 2025 (IDT)תגובה
מחקת הודעה שאינה שלך מדף השיחה בניגוד לכללים, שמציינים במפורש: "אין למחוק ולהעלים דיונים מדף השיחה"

--מוישי כהן - שיחה, 22:58, ט"ז בסיוון, ה'תשפ"ה 22:58, 12 ביוני 2025 (IDT) מפעילי מערכתתגובה

הערות שוליים


מודעא והבהרה: כל הדברים הנכתבים במסגרת דף זה הינם בבחינת 'ואת והב בסופה', ואין לקחתם בצורה אישית ח"ו ח"ו